Samotność


Kiedyś się jej bałem. Ciągle miałem przed oczami obraz starego faceta, który pijany siedzi w domu. Takiego przygrywa, który wszystko w swoim życiu przegrał. W sumie jest to taki kulturowy wzór samotności. 

Brian Tracy pisze, że ludzie mają obawy i ciągle nimi żyją. Nie maja planów i celów a potem są zdziwieni, że to czego się obawiali się spełniło. 

Dzisiaj jest mi dobrze ze samym sobą. Nie jest prawdą, że samotność jest straszna. I co to jest samotność? 

1. Przekonanie paranoika/ paranoiczki

Zawsze jesteśmy sami. Zawsze zostajemy sami. Nikt z nami nie jest tak naprawdę. 

2. Przekonanie osoby zdrowej

Bywamy sami. Ale jesteśmy istotami społecznymi. Nasze człowieczeństwo odbywa się, realizuje w kontakcie z drugim człowiekiem. Nigdy nie jesteśmy sami. Zawsze jest ktoś obok nas. 

Doświadczyłem tego. Mam zawsze do kogo zawsze, albo napisać. Jestem dla wielu interesująca osobą. Taki jestem. Jest czas pandemii, ale to minie. Ten czas jest czasem próby. Próby przyjaźni jakie zawarliśmy, nas samych wreszcie i naszej jakości. 

Nigdy nie jesteśmy sami. Zawsze jest ktoś obok. Trzeba tylko to dostrzec. Idę pobiegać. Sam 😊


Komentarze

  1. Czas próby.... Bycia samemu ze sobą. I czas by samego siebie pokochać. Biegnij..... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Leć w końcu tą swoją drogą. Zostaw ją za sobą w rowie. Bo tylko tego była warta.
    Przez nią straciłeś wszystko. Rodzinę, szczęście. To dla niej ich zostawiłeś. A teraz jesteś sam. Zrozum to w końcu.

    I mam nadzieję, że ona tego nie czyta, bo czegokolwiek by nie mówiła, to powinna się wstydzić tego co zrobiła.

    suki.s.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty