Dzień mężczyzny

 Z okazji dnia mężczyzny chciałbym WAM elegancko przybliżyć moje obecne stanowisko w tej materii. Wyraża się ono zdaniem, iż jeżeli zaposiadłeś środki finansowe oraz/ lub zostałeś hójnie (pardon) wyposażony przez naturę, to pogłębiaj, zacieśniaj i utrwalaj swój dobrostan. Jednakże przejawy emocjonalnego uniesienia traktuj, jako nieprzyjemne objawy uboczne. Jeśli jednak jesteś: biedny, brzydki, i masz małego, ale masz mózg miedzy uszami, to go używaj. Kłam, kręć, oszukuj i nigdy nie bądź sobą. Pamiętaj złotą myśl I Ching - kobiecie daj, to na co zawsze będzie łasa, jej mądrość chwal, jej próżność głaszcz, lecz nie każ czekać jej po nocach, to co daje szybko bierz. Uroda jej topnieje w oczach, tak, jak śnieg. Dla pozostałych nie ma ratunku. Dam Wam koledzy jedną wskazówkę - ręka nie granat, nie urwie. 

Nic mi moja szczerość, zaangażowanie nie dała. Miłość to nieporozumienie. Obecnie mam świetne relacje z paroma kobietami. Są to relacje przyjacielskie. Rozmawiam z nimi, przyjaźnię się z nimi. Jesteście szczere, nie gracie, nie kłamiecie, mówicie co myślicie, nie oszukujecie. Bardzo to sobie cenię. 

Wczoraj przeżyłem nawiedzenie bardzo zgrabnego ciała. Zrobiłem dobrą kolację. Potem poszerzyłem, zgłębiłem, umocniłem. Ona w rewanżu mi uwypukliła, podniosła, nawiązała i podrapała plecy. Rozstaliśmy się oboje zrelaksowani. Może wróci? . Takie proste relacje są dla mnie obecnie najzdrowsze. 


Komentarze

  1. Ooo fuck ! A jednak facet to facet. Już gdzieś widziałam ten wpis, tą złotą myśl. Nie drążyłam, nie pytałam, ale jakoś mnie to przeraziło... Jak możesz się tak zmieniać. Czyżby to taktyka odreagowania za nieudaną miłość...? Ale na to musisz odpowiedzieć sobie już sam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty