Destruktywne przekonanie numer sześć : Gdy zakończę ten związek już nigdy nie znajdę nikogo dla siebie.

 

Jest zawsze taka myśl. To normalne. Jest to oparte na myśli, ze ONA była wyjątkowa. Bo była wyjątkowa. Ale świat się na niej nie kończy. Są inne wyjątkowe kobiety. Coś się kończy a coś zaczyna. Tak podjąłem próbę. Walczyłem. Nie zawsze jestem z siebie dumny. Ona była wyjątkowa. Ale są inne wyjątkowe kobiety. Znajduję je co chwilę. Spotykam się z nimi. Piszą do mnie dzwonią.

Poczekam sobie do 21 marca. Ukocham siebie. Będę siebie dalej rozwijał. Już teraz widzę różnice. Nie, nie popełniłem błędu. Ja po prostu nie uzyskałem rezultatu jaki chciałem. Świat się nie skończył. Życie dopiero się na dobre rozpoczęło. Mam teraz swój czas. Nareszcie swój czas.

Będzie ktoś inny wyjątkowy. Bo każdy z nas jest wyjątkowy. Amen

Komentarze

Popularne posty