Kolejny etap

 

Kolejny etap

 

Znalazłem to na w necie

·         Etap 1. Desperacko szukasz odpowiedzi. Koniecznie chcesz zrozumieć, co się wydarzyło. ...

·         Etap 2. Zaprzeczenie. ...

·         Etap 3. Targujesz się ...

·         Etap 4. Nawrót. ...

·         Etap 5. Gniew. ...

·         Etap 6. Wstępna akceptacja. ...

·         Etap 7. Pełna akceptacja. ...

 

Jestem na etapie 5. Teraz jestem wkurwiony na nią. Jaka to poje…. P… jest. Słyszałem, jak do mnie mówi, że kasa się dla niej nie liczy. Potem to sobie zestawiam ze szwajcarskim Anglikiem, któremu dała dupy, bo ją zabrał nad jezioro bodeńskie, postawił dobre wino i miał Audi. A potem sobie jeszcze przypominam to jej ogłoszenie na tym portalu dla kurew i nimfomanek. Ale Ty jesteś pierdolnięty. Chłopie w sumie to dobrze dla Ciebie. Byłbyś teraz ujebany w tym gównie po pachu. Ona by sobie tworzyła profile, żeby uwodzić facetów. A ty byś leciał z wywieszonym jęzorem, jak pies aportować pamci. Ufff. Dosyć. 

Jede Ödi fahrt mit Ödi

Gdy przyszło do wyborów zostawiła mnie. Trudno. Nie ma do czego nawracać. To o niej świadczy i nic jej nie usprawiedliwia. Czas przestać beczeć, jak pisda i iśc dalej.

Komentarze

Popularne posty