A. – przemyśl to, co teraz napiszę

 

Nie poddawaj się rozpaczy. Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne. Wilhelm Szekspir

 

To co dzisiaj wydaje ci się być dramatem będzie tylko wspomnieniem. Pomyśl, co ta sytuacja mówi ci o Tobie?

Byłem sobie Ja. Poznałem ją tam gdzie poznałem. Trwało to 21 miesięcy. Skończyło się. Ale Ja nie o tym chce pisać. Co takiego dawała mi ona że stała się dla mnie taka ważna. Dlaczego się miało udać? Tak właśnie dlaczego się mi miało udać? To nie ona była toksyczna ale Ja. Skoro to ja i moje wybory doprowadziły mnie do tego miejsca. To tylko JA mogę się z tego miejsca odprowadzić.

Pomyśl o tym w ten sposób.

Jestem dzisiaj innym człowiekiem. Zacząłem pracę nad sobą. Dzisiaj wiem, że byłem ZJBEM. Tak kłamliwym kutasem oszukującym dwie kobiety dla swojej przyjemności i zaspokojenia swojej rządzy zniszczyłem życie sobie, swojej zonie, i Grecie. To JA musze się zmienić i taka decyzję podjąłem. Chcę być szczęśliwy. Chce czas żałoby jaki przezywam dobrze wykorzystać.

Pewnie za jakiś czas poznam kogoś. Chcę tego, ale dobrze wiem, że to nie ode mnie zależy. Wiem że będę innym. Dojrzalszy, bardziej uważny, otwarty, szczery, prawdomówny i nie będę zjebem.   

Cierpiałem moja droga. To jest nieuchronne i nie broń się przed tym. Założyłem sobie konto na Tinderze we wrześniu zgodnie z zasadą czym się strułeś tym się lecz. Nic mi to nie dało. Skasowałem je po miesiącu mimo statusu GOLD. Nikogo nie poznałem po za sobą.

To ja musze się zmienić. To ja jestem Panem swojego życia a więc i emocji.

Przemyśl to a teraz popłaczą sobie. Po co płaczesz?

Komentarze

Popularne posty